2011. december 1., csütörtök

Drága tapéta helyett #1

Gyerekszobás inspirációs képek keresésénél, vagy más bloggerek által belinkelt gyerekszobás képeknél találkoztam ezzel a 'Crayon' nevű tapétával. A forrásra végül véletlenül bukkantam rá, konkrétan a madárkás tapéta források keresésénél ajánlotta valaki nekem ezt a boltot, ahol megcsodálhattam több féle színben, és kezet fogtunk a vételárával is. Drága. Na de én szeretnék ilyet a játszószobába, mert nagyon tetszik!

Mit lehet tenni, elkezdtem gondolkodni azon, hogyan tudnám kivitelezni magamnak olcsóbban. Először az jutott eszembe, hogy sima piros tapétát veszünk, felrajzolom rá ezeket a fehér firka mintákat, és lelakkozom mert hogy min 1.20 m magasságig mosható falat szeretnék). De nem találtam piros (sima) tapétát a környezetemben, de nem is nagyon jártam utána. Akkor gondoltam arra, hogy sima diszperzittel teszem mindezt, és rakunk fel egy átlátszó flexi lapot, amit a Bauhausban méretre vágnak, de amennyi kellett volna ebből, már majdnem kijött a tapéta ára.
Végül egyik este, igazán random módon nekiugrottama  falnak piros majd fehér zománcfestékkel. Nem kellett egy egész literes festék hozzá és még mosható is.
Nem, nem lett tök ugyanolyan, mint a tapéta, mert az én firkáim vastagabbak és ezáltal kevesebb sor van fent a falon. De nem is ez a lényeg, mert látványra ugyanolyan, nekem pedig teljesült a kívánságom!






Amikor csak a pirosat festettém még fel, brutálisan vibrált a falakon, de mondtam én, hogy a fehér firkák meg majd a bútorok enyhítenek rajta. És lám igazam volt :)


Plusz egy ráadásként a mennyezet, amelyet szintén lefestettünk. Nagy segítségem volt sógoröcsém, Ádi. Köszi Ádi!!!

az a háromszög, a fény játéka
Természetesen még nincs kész, mert lesz díszléc fent és a piros-firkás és a fehér fal találkozásánál, stb stb stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni