2012. június 4., hétfő

Élő virágos ajtódísz-Nézd másképp!

A Sorozatok című sorozatom, "Nézd másképp" tagjának első része következik. Linkre kattintva elolvashatjátok, miért indítottam el.

Bár az ajtódísz nem igazán lakberendezés, inkább dekoráció és semmiféle praktikusság nincs benne, de tudjuk, hogy dekorálni nem feltétlenül a praktikusság elve miatt szoktunk. Főleg nem bejárati ajtót. Én nagyon de nagyon szeretek, és már csak magam miatt is fontosnak tartom, hogy amikor belépek a saját kis kuckónkba, dupla jól eső érzéssel tegyem. Arról pedig már meséltem, hogy ugyanígy fontosnak tartom, hogy aki hozzánk jön, hasonló jó érzéssel tegye már az első perctől fogva.

Kicsit megint elkanyarodok ettől, mert a most bemutatott ajtódísz a 'nem praktikus' elvet is felülírja. Élő virágot kitenni ajtóba NYÁRON = a halállal ( a növényre nézve)... HA csak nem valami vázás megoldást keresünk. Rengeteg ilyen képet találhatunk az interneten, ahol ajtóra, akármire készítettek olyan élő virágos dekorációt, ami tuti, hogy csak a fénykép erejéig, de max. egy napig volt látványos.
Ilyen képek megosztásánál (nem nálam, bármilyen más bloggernél) szinte a társaság fele felhortyan, hogy milyen butaság ez, meddig marad ez szép?! és jobb neki vázában, stb stb stb... (itt pedig eszembe jutott, hogy az esküvőkön, és azokra készülő virágos dekoráción még sem borzad el senki, pedig azok is tuti kuka utána...)

Nézd másképp!!

Miközben a nyári ajtódíszünkön agyaltam és párhuzamosan készítettem a nyári kandalló dekort, a kedves kis fehér virágból, amit a kandallóra raktam szintén (egyébként férjemtől kaptam egy hataaaalmas vegyes virágcsokrot 5. házassági évfordulónkra, amelyből az egyéb már mind elhervadt de ez még annyira virított, hogy muszáj volt felhasználnom, amíg él) maradt ez a pár szál és gondoltam, milyen helyes lenne egy fotó erejéig betűzni a "koszorúnkba". Lefotóztam, utána ment vissza vázába. Az ajtódísz persze más kiegészítő elemet kap, nekünk pedig itt maradnak ezek a kedves kis képek gyönyörködni. Mert a képek azért (is) vannak, hogy gyönyörködjünk bennük.

Nézd másképp, ne keresd mindenben a logikát és a "miérteket". Csak gyönyörködj!! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni