2012. június 29., péntek

Fülbevalótartó tükör

A következő egy sort babonások ne olvassák el! ( a többit igen :P )
Eltört az ikeas nagyítós tükrünk...


Én pedig jól elraktam a "jóleszmégvalamire" életérzést követve. Azt hiszem az ötletre nem kellett sokat várnom, a megvalósítás viszont megint fél év elteltével következett be. Hiába, eddig mindig volt valami fontosabb :)

Tegnap óta viszont itt van a maga valójában az én fülbevalótartóm, ami nagyon tetszik. Ismét nem az "új" utáni vágy hajtott, hanem hogy felhasználjak valamit, ami már volt.


Hogyan készült pedig:
Miután kiválasztottam a megfelelő méretű két db kerek csipkémet, amelyek kicsit túllógtak a szélén, kartonpapírra rajzoltam a körvonalakat és kivágtam a külső szélén. Ezután tulképpen be kellett pattintani a kerek papírformát a szegélye alá.


A csipkét ráhelyeztem, betömködtem a szélét és körbe öltögetteg cérnával oda-vissza, hogy a fülbevalók súlya ne húzza ki. Nem kellett a ragasztópisztoly-oda volt készítve-így a csipkék sem bánták, újra tudom használni őket, ha később mégis másik fülbevalótartót akarnék magamnak :)


 Ezután már csak a kis csecsebecséimet kellett felaggatnom rá :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni