2012. június 5., kedd

Gyerek festmény

Nimród szobájának bemutatásakor beszéltem arról, hogy az egyik falrészen túl kicsinek találom egyelőre azt a képet, amit odaraktunk eredetileg és valami nagy plakáton gondolkodom, olyan akár, amit Nimróddal csinálunk meg.
Jelentem elkészült, és nekem is de ami a fő, Nimródnak nagyon tetszik. Főleg mert ő festette :D

Találtam egy A3-as keményebb papírt, kiegyenesítettük és kivonultunk a betonra.

Spricceltünk, kentük-festettük, hol csak foltok, hol megkért, hogy segítsek neki. Pl megrajzolni a Ho-ho-ho Horgász fejét... (állati nagy kedvenc most ez a mese).


Mire jó a kiürült, mini gyurmás doboz? Hát festéket kivenni, hogy ne az eredetiben pacsmagoljon...mert ott lassan egy féle szín lenne csak :D


 Az elkészült remekmű!



Színes, non-figuratív, nagyobb. Gyerek festmény.


Az előzőt pedig kicsit arrébb költöztettük. Most már sokkal jobb :)


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni