2012. június 9., szombat

Házi gyümölcsös jégkrém

Igazából csak azért álltam neki, ill. jutott egyáltalán eszembe, hogy készítsek gyümölcsből jégkrémet, mert ott volt rengeteg megpunnyadt banán, barack és eper a hűtőben, amit kidobni nem akartam. A másik lehetőség, hogy mindegyikből turmixot készítek, de mivel ezt csak én szeretem, ebből valószínűleg turmix túladagolás lett volna :D

Így gondoltam egyet, és egy kis mézzel és mascarponéval próbálkoztam egy gyümölcsjégkrém erejéig.
A gyümölcsök mennyisége kb. fél kg-nyi adagok voltak, és 250gr-nyi mascarponét osztottam el 3 részre. Mindegyik adag kapott egy nagy evőkanál mézet és egyenként kevertem össze botmixerrel.

Egyelőre nincs jégkrém készítő műanyag formám, ezért kis poharakba adagoltam őket. Egy pohárnyi azért sok lett volna, így gondoltam rakok bele félig folpackot és abba fagy formára majd a jégkrém, de a folpack mindig odaragadt a oldalára, ezért öntöttem bele vizet, aminek a súlya lehúzta és lett így félkör alakja.
A pálcikákat a régebbi jégkrémekből őriztem meg.

Nálam a barackos győzött nagy fölénnyel, annyira finoman tejszínes-savanyú de mégis kicsit édes lett! A többieknek inkább az epres :)

Tehát:
-fél kg gyümölcs
-kb. 2 evőkanál mascarpone
-1 evőkanál méz

Mégis azt mondom, jó lesz beszerezni olyan jégkrém formát, azzal egyszerűbb lesz...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni