2012. június 22., péntek

Hello Kittys póló kislánynak

Imolának már egy éve tervezem ezt a pólót, és nem azért tartott ennyi ideig megcsinálni, mert olyan hú de bonyolult-sőt! egyszerűen így jött ki a lépés. Kb egy óra alatt elkészültem vele, mert hála a kánikulának a festék is rögtön megszáradt.

Kellékek:
-tetszőleges fehér póló
-fekete textil festék
-rózsaszín textil festék
-piros masni
-tű, cérna, olló
-gombostű
-valami alátét a két réteg között
-Hello Kitty fej sablon (vagy az ügyesek rajzolják meg rögtön a pólóra)..


Gombostűvel odatűztem a sablont (amit egyébként szintén én rajzoltam meg) és óvatosan, megpróbálva egyforma vastagsággal körberajzoltam/festettem a textil festékkel. Menjen rá a sablonra is egy picit a festék, hogy tuti legyen ott vonal.


Masnit előre megkötöttem, majd utána varrtam fel. Útközben döntöttem úgy, hogy nem klasszikus masni lesz a cicánk fején. Ha megszáradt a festék, akkor szabad csak varrni, értelemszerűen :)
Egy hét múlva lehet az ilyen textillel festett cuccokat általában először mosni, utána a hátán át is kell vasalni picit.

Én nagyon meg vagyok elégedve a végeredménnyel...


És a kishölgy is...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni