2012. június 19., kedd

Kerti madáritató

Nagymamám mondta egy hete, hogy kéne adni a madaraknak inni az udvaron, és mondtam is neki, igen, van a tarsolyunkban egy ötlet, csak meg kéne csinálni....
Aztán jól eltelt egy hét, de a minap Ditta pont erről posztolt (ill etetőről) és akkor mondtam is, hogy most mán azon nyomban meg kell csinálni! Meg úgyis olyan meleg lett...

Szóval van nekünk ez a két kis tálkánk, amiket valahonnan kaptam, és szerintem nem olyan szépek, hogy...mégis valamiért megtartottam, de azt hiszem a kertben nagyon jól mutat, a madárkáknak pedig mindegy :)
Egyébként RENGETEG madár vendégünk van napi szinten, a fekete rigók van, hogy hármassával jönnek, mindig van valami a csőrükben, és marhára nem zavartatják magukat, ha a közelükben vagyunk :)

A tányérkákat pedig egy kiszuperált régi zuhanyfüggönyre és kis méretű karnisra ragasztottuk és ment a földbe. Remélem nemsokára madárkát is fotózhatok rajtuk, ahogy pancsolnak ;)




Aztán meggondoltam magam, és az egyiket átköltöztettem a kert másik végébe,mivel javarészt ebből az irányból érkeznek :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ezek a tányérkák! :) A madarak meg egyenesen királynőnek, és királyfinak érezhetik magukat, ha ebben a porcelán gyönyörűségben fürdőzhetnek! :) (mert ha jól látom, porcelán)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen porcelán :) Hát remélem is, csak jöjjenek-jöjjenek fürdőzni :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni