2012. június 1., péntek

Függöny Nimród szobájába

Végre eljött az idő, hogy Nimród szobájába is elkészült a függöny. Igaz,már tavaly nyáron felcentiztem és gombostűztem a római rolóhoz tartozó alkatrészeket, de nem rég varrtam csak fel őket. Utóbbi nagyon gyorsan ment...
Ez a függöny szintén az előző nappalinkból van, méghozzá a kerti ülőke huzatának a teteje. A szélességéből és az aljából kellett méretre levágnom, mert ugye ezek az ikeás vászon függönyök vannak 3 méter hosszúak és 150 cm szélesek. Az eredeti bújtatóját is meg tudtam hagyni, így tényleg csak egy icipici változtatás kellett az új függönyhöz.

Ez a római rolós készlet ezermillió éve az ikeából való, de se ott se máshol nem találtam már, mikor pl a játszószobába való függönyhöz akartam megcsinálni (azt megoldottam máshogy...) Mivel az eredeti függöny karnis bújtatója rejtett, így a merevítő léc sem látszik, sőt, fel is tudtuk úgy csavarozni, hogy az anyag és a léc között legyen. A léc aljába fejjel lefelé csavaros végű horogszerű csavar, amelyen keresztül megy legfelelül a madzag, így biztosítva, hogy nem szakad el. És tartós lesz tőle.



Ilyen pedig használat közben: ha felhúzzuk


Ha leengedjük (du-i szunyókálásra pont jó, se nem sötét, se nem világos)





  A díszlécben pedig a kampó, ahova feltekerjük felhúzott állapotában a zsinórt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni